Solen Skiner i Piteå

Alla är glada för solen skiner, till och med jag som ska jobba lite senare idag.
Det kommer nämligen hit en kryssare med britter idag/eftermiddag, så stan är öppet till 9. KOM OCH FIKA PÅ WAYNES!!!!
Skulle egentligen ha jobbat 9-14 idag, men min chef sa att hon behövde nån som kunde prata engelska ikväll. Ofta jag är bra på att prata engelska, inte bättre än nån annan ialla fall xD Aja, men hon bestämmer.
Såååå istället för att jobba ligger jag ute på altan och solar mig, måste ju passa på nu när solen Äntligen skiner.

Ha en bra dag! Nu ska jag bli brownie ;)


Kommentarer
Felicia

fin blogg. ha en underbar dag =)



Blogg: http://shimmeringfairy.blogg.se/
2008-07-19 @ 14:22:12

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0