The sun is shining + TÄVLING

Här är lite bilder från gårdagen:

Jag förberedde brudarna mentalt på att dom skulle åka den här med mig på fredag, ni får inte baga ur nu fegisar ;)


Sandra, Stina och Anna ;)

TÄVLING!


REA PÅ SINGLAR! Halva rea-priset ;)

Nu mina vänner ska ni få höra, nu har jag ett exklusivt erbjudande här i bloggen, jag tänkte lotta ut dom här fina pinglorna. Fina va!? Bara skriv en kommentar till det här inlägget så drar jag vinnaren sen, och kom ihåg, det kommer att bli 5st lyckliga vinnare ;)


    
Nååh, våran lilla tuffing...                           Olivia, Ida, Stina, Sandra och Camilla ;)



Mer bilder kommer sen!

Kommentarer
Olivia

att alla de andra böjer sig så där gör att jag ser ännu längre ut -.-



Blogg: http://lucesolare.blogg.se/
2008-07-24 @ 15:34:02
staaaaaaaajna

skicka bilderna till mig sen på delade (a) love yu.



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2008-07-25 @ 01:05:04

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0