There’s no sunshine when he's gone

Har jobbat från klockan 3 idag, jättejobbigt var det, hela min kropp kändes helt slutkörd, och yr var jag också. Lyckades också som vanligt ha sönder nånting, denna gången var det en kruka.

Skulle egentligen ha farit till stranden i morse med brudarna, men vädret ville inte samma sak, hoppas det blir bättre imorgon, för då ska jag ut och sola lite granna.

Nu blir det ut och grilla parisare med pappa och pojkarna Björk.

Uppdaterar mer lite senare


Jag älskar dig Daniel! <3

Kommentarer
bjorn

Det var skillnad på 1600 och 1800-talens kvinnor och de bortskämda fittluder som finns idag

Det blir värre å värre

Vem vill bidra till skattepengar, anställningar eller jobb åt detta patrask?



2008-07-28 @ 21:49:50
Anonym

men vilken idiot. DU vet väl ingenting om hon är ett fittluder? och det är hon inte och det hanldar om att hon jobbar VARJE dag för inga pengar alls.



IDIOT.



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2008-07-28 @ 22:11:43
RIP

Skulle jag få tag på dig via din ip adress så skulle jag skära upp halsen på dig.. Gå och göm dig bakom en proxy medans du kan. Ta inte skit Carro, du förtjänar inte att läsa sånt här ens.. du är inte värd förnedring.



2008-07-28 @ 22:20:37
RIP

217.208.165.252 Runt Halmstad.. the hunt begins (;



2008-07-28 @ 22:46:49

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0