Klassferre igår

Inom loppet av en timme har jag fått i mig följande:

  • 3 grillkorvar och strips
  • 1 smootie
  • 1 melonskiva (relativt stor)
  • 1 kladdkaka + grädde (från waynes)
  • 1 fralla med salami och gurka

+ några glas saft. Nu är jag ganska mätt kan jag meddela.


Har jobbat hela dagen idag så jag är ganska trött just nu, men det har ändå varit lugnt idag, så jag och Rachel har förberett lite inför PDOL i stort sett hela dagen.

Tänkte lägga in lite bilder från gårdagen. Blev inte så mycket kort från min sida, men jag ska sno lite från Anna sen ;)
Mycket trevlig kväll var det, vi spelade en aning oseriös volleyboll, och sen satt vi oss och sjöng på bryggan medans Andras spelade gitarr. Väldigt mysigt!

Just ja, jag hittade mig en liten vän också, en dvärgspets som heter Liam. Gick omkring med han hela kvällen, och i slutet tror jag faktiskt han började tycka om mig. 

Hatar dock små hundar, så jag pallar nog inte mer än en kväll, skulle nog ha strypt den efter nån dag. (Oseriöst för den som inte fattar) 



Karl, Johan (här är vi glad), Emelia, Freddy och Camilla


Freddy, Camilla, Andreas, Johanna och Ida


Johanna, Ida och Maria (niklas huvve)


Gustav tha man (!?) och snyggStina


LillLiam <3

Jag och min lilla snuttevän som var i min famn hela kvällen


Som sagt, lägger in fler bilder sen...
Nu ska jag ta och lägga mig och prata med min älskling, ska nog ta ett fotbad också, har så jäklansh ont i fötterna.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0