Free wednesdag

Ursäkta min oerhört icke existerande uppdatering, men jag har jobbat varje dag hela veckan, så det känns som att jag jobbar och sover, jobbar och sover, ja ni fattar, jag har inte tid för annat xD

 

Solen skiner ute och jag överväger att lägga mig ute i solen och få lite färg, men samtidigt, nej, jag orkar inte, plus att jag har min bikini hos mamma och jag orkar inte fara och hämta den nu.

Funderar istället fara in till stan, för pappa ville äta lunch. Skulle vara gott med lite mat nu faktiskt, men jag måste klä på mig först.

 

Jag som hade jättemycket att skriva om igår, men nu har jag glömt bort vad. Kommer säkert på det för eller senare, när jag inte har tid och skriva, ska nämligen jobba hela veckan, idag är enda dagen jag är ledig, sen på kvällarna blir det PDOL.

 

Aja, nu ska jag fara, ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0