Hata hata hata

Hatar att flytta runt fram och tillbaka mellan mamma och pappa, alltid är det nått man glömmer, tror inte att jag nånsin tagit med mig allt. Smorsle (mina x-antal hudkrämer) brukar vara det vanligaste att glömma, och med min torra hud och en massa eksem överlever jag inte utan, måste fasen fara till vårdcentralen snart, använder kortison dagligen, "Användes endast 10 dagar i sträck" jo jag tackar, men vad ska man göra när man får utslag överallt och det kliar som aldrig förr (nog för att min hud kliat konstant sen jag var ca 2 år gammal) Nej, dom får fan göra nått åt det, kan inte ens sova ibland för att det kliar så mycket.
Förra året ordnade dom iallafall så att jag fick fara på ljusbehandling (fråga mig inte vad det är, men det är nå konstgjort solljus, eftersom solen är jättebra när man har eksem) Klart solen är bra, och här är jag, i norrland där det är minst sol. Man tackar och bockar. Som sagt, ljusbehandlingen, var väl okej i början, men eftersom jag var tvungen fara från skolan varje dag i veckan blev det lite drygt, så jag slutade helt enkelt fara dit.
Finns det ingen mirakel kräm som gör att allt försvinner? Hoppas på att dom fixar fram nått sånt, annars ska jag fan flytta utomlands nånstans där solen lyser 24/7.

Jaja, ska väl fara till mamma och hämta min usb-sladd så jag kan lägga in nå bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0