Lördag

Hej och hallå
Lyckad midsommar blev det, har "firat" den hemma hos daniel.
Först var vi hemma hos hans moster, där jag fick träffa hela hans tjocka släkt, och jag skojjar inte, träffade verkligen heeela hans släkt, bland annat hans släkt från USA, riktigt roliga var dom, speciellt en tant och en gubbe, berättar lite mer om det sen.
Vi åt mat, tog en jäkla massa kort och sen gick vi och kollade på "midsommarstångs resning" trevligt! 
Efter det for vi hem till daniel, var där ett tag, och sen så kom hans kompisar.
Det var jag och en massa killar, men det var kul ändå. 
Vi var här ett tag, men sen gick vi ut och gick ett bra tag.
Då kom Kajsa också, så då slapp jag va ensam tjej :P

Trevlig dag var det!

Nu ska jag och Dannyboy se på film. Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0