Måndag- Arlanda

Halloj
Sitter här på Arlanda och tråkar, har varit här i typ 1 och en halv timme nu, och forfarande återstår 1 timme. 
Måste säga att det är väldigt varmt här, eller så är det jag som håller på att få feber. Har köpt mig internet-biljett nu, varför tänkte jag inte på det tidigare? Måste ta och köpa mig en laptop snart. Pallar inte med att resa utan att se film eller spela spel.
Ändå ganska billigt med 29 spänn för 1,5 h! kommer dock bara kunna använda en timme av det, så jag kanske ska lotta ut resterande tid här på bloggen? Bara skriva en kommentar om varför just du skulle behöva 30min internet på Arlanda, Njaaaaaa, skulle nog aldrig hända.
Så för all del, det jag nyss skrev var inte seriöst, bara ifall nu nån skulle få för sig det.

Så vad har hänt under helgen?
Min helg har varit helt underbar! Daniel, du ska veta att jag älskar dig!
Igår var vi på släktträff, måste säga att dom har en väldans stor släkt alltså, trevlig också för den delen!

Blev väl kanske lite långtråkigt i slutet, men vi överlevde iaf.
Jag vet att det här blev ett meningslöst inlägg, funderar på att skaffa mig en ny blogg, med mer seriösa inlägg,  och använda den här mest för oseriösa, typ vad jag gjort på dagarna mm. Eller så använder jag den nya till allt, jag vet inte än. Vet heller inte vad jag ska ha för namn på den nya, måste fundera ut nått fyndigt men ändå personligt.
Tiden går ganska fort när man skriver har jag märkt. Kockan tickar neråt och nu återstår endast 1h. Eller är jag kanske en långsam skrivare? Jag tror faktiskt inte det.

Aja, nu börjar det här inlägget lida mot sitt slut. Min hjärna svälter efter mina vänner i norrland, mitt hjärta också. För visst är det härligt att komma iväg från allt, men jag skulle inte klara mig utan mina vänner en längre tid.
På så sätt är det ganska skönt att Daniel flyttar hit, för jag vet inte om jag skulle klara att flytta ner.
Jag skulle givetvis inte kunna vara med Daniel hur länge som helst,  och helst av allt vill jag inte fara ifrån han. (så du får inte misstolka ;) )
Nu börjar folk röra på sig, så det är väl dax för mig också.
Ha en fortsatt trevlig dag, jag skriver mer ikväll och lägger in nå bilder från helgen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0