Söndag

Eller är det söndag idag? Ingen aning vad det är för dagar längre. Trodde det var lördag i torsdags osv.
Aja, vad händer?
Jag har jobbat hela dagen medans stackars Daniel har fått suttit hemma och väntat på mig.
Åhh, hatar att min chef aldrig fixar ett schema, får veta att jag ska jobba kvällen innan, hur kul är det? Då har man hunnit planera in en massa saker, som imorgon. Jag och Daniel har planerat att träffas vecka 24 i flera månader nu, jag har gett ett schema till min chef (Typ på påsklovet) där jag skrivit att jag INTE kan jobba vecka 24. Men tjenare, "Jag måste fara bort på måndag, så då måste du jobba" tacktack, så då sa jag till henne att jag inte kan jobba nån annan dag den veckan, hoppas hon lyssnat på mig. Ja, jag vet, ska vara glad att jag har ett jobb+ att det är min chef som bestämmer när jag ska jobba, men vafan jag ska tydligen jobba heltid hela sommaren, vilket jag fick veta i torsdags. Hon frågade mig tidigare i våras hur många veckor jag skulle jobba i sommar, 5 sa jag då, "aa, men det låter juh bra". Så Allt jag planerat i sommar har förstörts. Jag och Daniel hade tänkt fara på peace & love vecka 26, nejnej "du måste jobba vecka 26, för då är det piteå summergames" åhh.. då rök den helgen... "Du måste jobba under pdol" okej visst klart jag kan, men jag vill juh också ha kul enda helgen på sommaren då det verkligen händer något i PIteå. Bajs.
Det hade varit okej ifall hon sagt till mig i våras att jag skulle jobba heltid, men att man säger det samma dag som jag får sommarlov? Nää, ska fasen säga att hon får skärpa sig, kommer inte palla annars.

Nu ska jag och Dannyboy se film, men han sa att den sög, så jag gissar att han smygkollat på den som han alltid gör, jäkla fuskare, då blir det juh inge spännande ;)

Kommentarer
Anna

Får jag hata din chef?!



Blogg: http://ensorceleur.blogg.se/
2008-06-12 @ 15:55:37
Anna

Får jag hata din chef?!



Blogg: http://ensorceleur.blogg.se/
2008-06-12 @ 15:55:52

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0