Torsdag

Hej och hallå.
Idag är en sån här dag som jag bara vill ta det lugnt, skulle ha jobbat mellan 1 och 3 idag, men det slutade med att jag jobbade 1-8 ist. Känns sådär lagomt kul att få veta att jag ska jobba stängning klockan 4.
Ibland vill man bara säga att man slutar, men vafan, jag behöver pengarna.
Dock så kommer det inte gå lika mycket pengar på resor längre, vet ni varför?
Daniel har fått sin lägenhet från och med den 1 augusti!
Fatta glada vi är nu, han har till och med hittat en kampsport som liknar den han gått tidigare, så det ska han också börja, + att de har ett litet gym i källaren där han kunde komma och träna när han ville. Perfekt!
Så jag har faktiskt börjat ta fram planerna på att börja kickboxning igen, Anna och Jessica, visst hänger ni på? Camilla och Ida också, så har vi nånting för oss i höst !

Nej, nu ska jag och älsklingen ut och gå en sväng, sen ska vi hem och se på en film vi hyrde igår, children of glory. Hoppas den är bra!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0