Friday night

Sitter här på Daniels laptop, har inte hunnit blogga nått under påsklovet, har varit ganska upptagen.

Idag hade jag och Daniel tänkt gå till stan, var helt underbart väder ute.
Som vanligt blev vi lata och tog bussen in stället, det går det med.
Sen så gick vi och åt på Pentryt, väldigt gott, men dyyyyyrt som fasen. Jag åt plankstek och Dannyboy tog filé black & white. smurre, dock så fick jag ett hårstrå i min mat. :S
på kvällen for vi hem till Anna och såg film med anna då så klart, olivia och stina. Kan berätta vilka sen.


Jag hade tänkt skapa en ny kategori, Caroline berättar, där jag hade tänkt babbla om händelser som har/ska hända.
Allt mellan himmel och jord.


Nu ska jag och sötarslet sova, puss och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0