Please take my fever away

Åhh, jag älskar mina nya örhängen, köpte dom på Vera för 150 spänn

image1



Trist att vara sjuk förövrigt, , har haft feber och hosta, hostan är väl delvis kvar men febern är borta, tror jag iaf.
Tänkte fara på stan idag och köpa present till Olivia, men jag fick inte "Nej du har feber, du ska vara hemma"
Jag hatar feber.
Så nu sitter jag här, knaprar strepsils och hostar.
Hoppas iaf att jag får fara till Olle imorrn på hennes kalas, annars blir jag deprimerad.
Schlager-tema, har ingen aning vad jag ska ha på mig, får väl bli nå glittrigt eller nått.

Nä, om jag ska ta och äta nånting, kanske baka en kladdkaka, vi får se.




Kommentarer
Olivia

Haha, schnögga ;) Men dyyyra... (hehe, jag är en snål flicka)



Blogg: http://lucesolare.blogg.se
2008-03-14 @ 18:13:26

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0