Vad ska jag ta mig till?

Rummet är nu delvis städat, ligger bara lite kläder och sånt framme som ska upp på vinden.

Shit, jag har haft ont i magen i tre dar snart, och jag vet inte varför, jag kan inte komma på en enda orsak till att jag kan ha så här ont i magen. Jag till och med äter rätt.
Fattar ingenting...
Jag har lovat Daniel att jag ska fara och kolla upp det, för jag har jämt ont i magen, var och varannan vecka, hela tiden, är ganska less nu.
Men samtidigt vågar jag inte, jag vågar inte få reda på vad som är fel. Tänk om det är något allvarligt?
Tänk om det är cancer eller nått? man vet juh aldrig. Har ändå haft regelbundet ont i magen i kanske .... ett år om it mer.
Sen vill jag inte heller få nån slang nerkörd i halsen eller nått.
Vad ska jag ta mig till?

Jag har inget annat val än att gå och kolla upp det, men jag känner mig som en stammis på vårdcentralen, är jämt där känns det som.
Men kan inte annat göra.

Nu har jag bestämt mig, ska ringa och boka tid.. imorrn, imorrn ska jag boka tid så jag får gå dit så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0