Change it or leave it?

Det är en massa eurovision hysteri just nu, och jag kan inte låta bli att kommentera Charlotte Perellis utseende.
Herregud, visst hon har alltid sett plastikopererad ut, men har det inte gått till överdrift nu? Hon ser ut som en mänsklig katt.
image63
image64

Är det nån som håller med mig?
Hittade ingen bra bild på hur hon såg ut förut, men nog är det skillnad.
Självklart var hon säkert opererad här också, men varför vill man förstöra sig själv när man redan har ett utseende?
Nej, kan inte bara folk vara nöjda med sig själva? Förstår dom som varit med om olyckor och förstört hela ansiktet, men inte de som bara vill se ut som en barbie.
Usch, jag är emot plastikkirurgi.

Kommentarer
Erika !

Jo,jag vet, håller med dig! Hon var mycket sötare förrut när hon var mer naturlig.. =)



Blogg: http://laerika.blogg.se
2008-05-24 @ 00:29:02
lovisa

fin blogg :)



Blogg: http://lovisamelin.blogg.se
2008-05-24 @ 00:30:26

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0