Done

Nu är jag klar! Det gick väl rätt snabbt ;)
Har ringt och hört med min lärare om jag fick flytta bak provet också, så att jag kan ta ledigt, och det fick jag !
Så nu ska jag bara prata med mamma och så, sen ska jag förhoppningsvis boka resan senare idag! Yeeees, jag är helt hyper, har inte varit så här glad på jättelänge, vet inte varför jag är glad egentligen, men det känns som att jag kommer att få fara! Wiiiiieeeee:D:D:D
Jag hatar att göra gubbar ( :D, ;), :) ) i bloggen men när jag är glad kan jag inte låta bli .
Sitter väl på msn för ofta eller nått.

Funderar på att rensa i garderoben eller nått, känner mig på sånt humör, men jag måste plugga också, och det ska jag ! Måste få minst vg på provet för att få vg. Men det fixar jag.

Åhhh, jag vill ut och springa! Hoppas jag blir frisk innan torsdag så jag kan träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0