Fredag-Lördag-Söndag

Sjuuuk... "/ Inte kul kan jag meddela, hade hoppats på att göra nå kul den här helgen och slippa tänka på skolan och allt vad den innebär.
Jag hoppas, verkligen hoppas att jag får fara till Daniel nästa vecka på hans 18års dag. Det är nånting jag sett framemot och planerat jättelänge.
Det är mina föräldrar som säger att jag inte får, och jag fattar inte varför?
Dom kan inte förstå hur jobbigt både han och jag tycker att det är att vara ifrån varandra, och när det väl finns en chans att vi får träffas, då får vi inte det !? Därför tycker jag att dom kan ge med sig den här gången, han fyller ju ändå 18, och det är stort, tycker i alla fall jag!
Mina vänner tycker också att vi borde få träffas när det går, dom VILL att jag ska vara med han på loven!
Inte för att dom vill bli av med mig, utan för att dom är glada för våran skull. Men det verkar vara nånting ni aldrig kommer att fatta, ni har inte varit med om det själva.
Jag ska till och med fråga min lärare ifall jag får flytta bak ett prov, så jag gör det tidigare, eftersom annars

Ska in och kolla så att resorna finns kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0