Fredag

Måste erkänna att det inte alls känns som att det är fredag idag..

Har nyss varit på stan med Anna, Camilla och Jessica.
Vi slutade efter lunch, så då for vi dit.
Det var ändå härligt väder idag, varmt och soligt, inte som förra veckan, men dugligt. Glassväder var det ialla fall, så vi köpte oss mjukglass och satt oss ute i solen på torget.
Hittade mig en "oversize" t-shirt på Gina, ett par shorts/byxor (vet inte vad jag ska kalla dom) och en bikini på Cubus. T-shirten köpte jag inte, men ska nog köpa imorgon tror jag, jobbade tydligen inte så då kan jag gå på stan istället.
Just ja, jag hittade också en klänning som jag kan ha på examen, en vit från Vila. Men den tror jag mamma får köpa.

Ikväll ska vi fara till Ludvig och grilla, måst ha med mig nå korv, för det är så himla gott att äta grillad korv.
Hoppas att det inte blir allt för kallt för jag ska köra moppe dit.
image54
Camilla och Jessicas glass

Jaja, tänkte sätt mig och pilla lite på designen innan jag ska äta.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0