Gonatt

Jag och Anna har suttit hela veckan och knåpat på Idas surprise. Vågar inte skriva vad det är än, även fast hon är i frankrike, mena, hon kanske hinner läsa det innan hon får se det.
ojojoj, redan avslöjat för mycket. Måste bara säga att vi är riktigt nöjda.

Nu ska jag sova, kom nyss hem från Anna, hemskt sent jag vet, men jag har sovmorgon imorgon som tur är. 10.10 börjar vi, men jag tror jag ska dit lite tidigare så vi kan träna på våran låt till examen. Just ja, jag ska juh sjunga på examen, shit, kommer barka ihop totalt! Jag är heller inte speciellt duktig på att sjunga så, aa vi får se hur det går med det. Tur som är sjunger jag med Olivia, hon har trots allt lite mer scenvana än vad jag har, minns lucia, fysatan vad jag skakade, sen kan man it kontrollera rösten på samma sätt när man är så nervös, baaah, känner på mig att det här inte kommer att gå bra....

Nä, nu ska jag sova, hoppas jag inte försover mig som jag gjorde i morse. Hörde bara att telefonen ringde, det var såklart Anna min ängel som ringde och väckte mig, Tack! 10 över 9 tror jag klockan var, så en timme var jag sen.

Gonatt !

Kommentarer
Stockholmarn (?)

Vad ska ni sjunga?
Kan ni itne se till så att nån filmar åt mig? (:

SAKNAR ER FÖR MYCKET NU!
(åker till Jordanien om nån timme.. )



Blogg: http://monsouffle.blogg.se
2008-05-31 @ 08:55:57

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0