Goodmorning

Kanske man ändå inte kan säga, jag menar, steg upp kring 11.
Har börjat städa ihop lite i mitt rum, blir inte så mycket städning när man är sjuk så nu ser det hemskt ut.
Jag tycker om att ha det lite stökigt, dvs kläder som hänger på soffan och sånt, det är så mycket lättare att hitta det man vill ha då. Men så fort kläderna börjar ligga på golvet och man måste kliva runt dom, så måste jag städa.
Sån är jag helt enkelt.
Jag måste bara säga att jag älskar min nya mobil, den är helt underbar, bästigast!
Kameran är jättebra, bilderna blir bra, men det tar jättelänge att ta bilden. Autofokusen är inte den bästa så att säga, det måste nog vara det enda som jag stör mig på, annars är den finemang !
Det bästa med den tycker jag är spelen, eller jaa, ett spel, city bloxx. Det är jättekul, kan sitta och spela det i flera timmar.
Nog om det.

Nu ska jag fortsätta med städningen, sen ska jag skura huset. Längtar........ inte.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0