Lördag - Hungrig

Har jobbat hela dan idag, så jag har nyss duschat.
Hoppas maten är klar snart så jag får äta, har it ätit nå sen 10 i morse, innan jag for till jobbet alltså.
Jo, jag vet, jag jobbar på ett café, jag kan väl äta när som helst, men jag har varit nere i förrådet och rensat ut en massa kartonger och flytta runt alla grejer där, så jag har inte hunnit. Lite trist också att jobba när solen skiner där ute, när man själv är inne, och dessutom inte har nån möjlighet att gå ut. Menmen, hoppas det blir bra väder imorgon också, då kan jag gå ut en sväng, kanske sola lite också.
Just ja, måst och träna också, har it tränat på hela veckan, usch vad hemsk jag känner mig, jag som skulle träna minst 3 gånger i veckan. Jag får skylla på att det har varit ganska mycket i veckan, valborgs och så, sen har jag ägnat tiden åt mina vänner, så det är väl bra i sig.
Nä, nu vill lena att jag ska hjälpa henne med maten, tacos blir det, mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0