Lördag

Äntligen har jag ätit.
Tänkte berätta lite om vad jag gjode igår.
Skitdåligt väder för det första, okej det regnade inte men ändå, det var inte sol ialla fall.
Körde in till stan för att träffa Camilla, Anders, Nils och Oskar. Nils skulle köpa en present till sin flickvän, så då följde vi han och gjorde det. Mycket fin present blev det!
Sen så gick vi till Kvartersbagarn och fikade, lyxbulle och portello as always,men det är så himla gott! Pistagekräm och smörkräm i en stor bulle, mums!

Sen så for jag hem och åt, typiskt mig att inte komma ihåg vad. tror det var... nä, kan inte komma på vad. Ialla fall, jag åt, och sen for jag till Ida och "hämtade" henne, sen så körde vi till Camilla.
Vi såg talang och så ska det låta, hur då det går ihop med tanke på att de går samtidigt. Vi fick nått ryck och körde först till statoil, och sen till kvantum, bara för att statoil inte hade dom chips vi skulle ha. Sen såg vi Berg flyttar in, så himla bra program alltså, kul att få se hur alla kända "gubbar/tanter" bor.
Camilas mamma bjöd oss på fika, och vi tackade såklart inte nej.
Gud vad jag måst ha fikat igår, det är det enda jag minns att jag åt. Fika och chips.
menmen, gott var de.

Nu ska jag ta och göra mig klar, ska fara till annabanana.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0