Min resa till Dalarna <3

Förra veckan for jag som ni kanske vet ner till min pojkvän i Dalarna.
Har inte lagt in några bilder från resan än, så jag tänkte göra det nu ;)

Torsdag

image71
Världens roligaste tant satt bredvid mig på Arlanda-Borlänge tåget.
Hon satt och läste med ett förstoringsglas ca 2-3cm från texten. Jag visste inte vars jag skulle ta vägen, höll på att döö av skratt, men jag kunde väl inte sitta där och asflabba för mig själv, så jag var tvungen skriva ett sms till Camilla att hon skulle ringa mig så jag fick skratta av mig.
Som om det var nog, nästa gång jag tittade dit så satt hon och skrev sms, även denna gång med förstoringsglaset! Resten av resan satt jag och tittade ut genom fönstret, tanten var bara för kul för att kolla på.
Titta själv, hon ser ju ut som en detektiv med sitt förstoringsglas och gubbkeps.

Fredag

image72
Jag och älskling gick och åt på en "restaurang/grill" där dom har världens godaste hamburgare.
Minns inte vad den heter ;)
Senare på kvällen såg två filmer och åt nötter, nån rysk krigsfilm och a walk to remember, två jättebra filmer enligt mig och Daniel.
Lätt värda att se.

Lördag
Daniels 18års dag!
image73
Jag gav han en patte;)

image74
Såhär såg det ut när vi vaknade den 17 maj. Snö!

image75image76
Lite senare på dagen.                                   Samma plats dagen efter

image77
På kvällen for vi hem till Adam och spelade poker.
Dannyboys vänner kom också dit.

image78
Sorry, han är redan såld, till mig! <333

Söndag

image79
Vi for och köpte pizza, riktigt gott var det!
hahaa, kolla Daniels pizza, typ kebabtallrik på en pizzabotten.

Måndag

image80
Då vart det till att åka hem då, Daniels syster bjöd mig på en latte innan jag for, tack så mycket! Gossen själv åt en tonfisksallad, hmm, kanske inte riktigt lika gott som en latte, menmen.
Resan gick bra, men det var trist som vanligt att fara ifrån dig! Saknar dig hur mycket som helst redan, känns som att vi kommer närmare varandra varje gång vi träffas... Hoppas allt går bra med skolan så du kan flytta upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0