One day closer

Nu är det snart torsdag, för om vi säger att det är onsdag idag, så är det torsdag imorrn, och då ska jag till Daniel!!!!
Jag är störd jag vet, men learn to live with it.
Har "nyss" kommit hem från skolan, snörde i mig en banan för jag var så jäkla hungrig.
På skolan hände väl inte allt för mycket, vi planerade lite inför examenskvällen och hade allmänt kul.
Fast det var en rätt rolig dag om man tänker efter, eller så var det kanske bara jag som var överdrivet glad? Vem vet..
Vi ska börja filma våran drama film imorrn, jag ska vara ett mobboffer. Min stora fråga då, hur ska man klä sig? Okej, en mobbad person kan se ut hur som helst, det syns inte på utsidan, men det är en film, så det ska synas att jag är ledsen. Svarta kläder kanske? Funderar på ett par mörka jeans, ett linne och en svart lite större kofta.
Kan inte berätta vad den ska handla om, för då kan de andra grupperna sno idéer;) nejdå, men ändå.
Kan berätta sen, eller kanske till och med lägga ut den, får se hur bra den blir först.

Mamma kom nyss in och började tjata på att jag skulle börja plugga. Herregud, förstår dom inte att man nyss suttit i mer än 6 timmar och pluggat? Det kan vara ganska skönt att varva ner när man kommer hem och tänka på nått annat, få lite mat i magen och Sen plugga. Nej, livet går ut på att plugga, vilket är relativt sant, man går skola från det man är 6 till man är, som i mitt fall, 25år. Det blir totalt 19 års skolgång! 19 år, och man får inte sitta ner och andas i en timme efter skolan?
Jag är glad att jag skaffade mig en blogg, skönt att skriva om saker man stör sig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0