Onsdag

Jaaaha, och nu får man klagomål för att man aldrig uppdaterar, förlåt så mycket jag ska fortsätta dela med mig av mitt, sååå extremt spännande liv..

Nejdå, vad händer? Inte allt för mycket faktiskt, massa prov och sånt i skolan, varför måste dom he alla prov nu sista veckorna? Förstår inte riktigt hur vissa lärare tänker, börja gå in på en massa nya saker när det bara är 3 veckor kvar av skolan, dvs, vi får cirkus 1 vecka på oss att först lära oss alltihopa, och sen göra ett prov på det? Nja, då tycker jag om våran engelska lärare som låter oss tillbringa de sista lektionerna med att se på film. Tack snälla du!
Måste erkänna en sak också, som de flesta redan vet om, jag har ogjort ett biologi prov, som resten av klassen gjorde i januari..... Jag måste faktiskt få förklara mig..
Den 14 januari dog min morfar, dagen före min födelsedag. Mycket började snurra i mitt huvud och jag hade väldigt svårt att koncentrera mig de kommande veckorna. Veckan efter han dog skulle vi skriva ett biologiprov och jag skulle göra en redovisning i engelska, jag skulle berätta om min morfars sjukdom, ALS, men eftersom tårarna kom så fort jag tänkte på honom sköt jag upp det. Även det måste jag göra den här veckan. Så, för er som trodde jag är lat och bara skjuter saker framför mig, nu får ni förklaringen, så döm mig inte, jag är också mänsklig.

Nog om det.. Var hos min älskade Daniel i helgen! Helt underbart roligt hade vi, och grattis i efterskott !! Tror jag sagt grattis hundraelva gånger nu, menmen fyller man 18 så gör man.
Saknar dig otroligt mycket redan, även fast det var i måndags jag for hem, men det känns som en evighet!
Bara så du vet darling, jag älskar dig mest av allt i hela världen, och lycka till med körkortet och allt!

nej, nu ska jag slita mig från datorn, har en massa plugg att göra, matteprov på fredag, och biologiprovet imorrn, förhoppningsvis.

Tack och gonatt. skriver igen lite senare idag;)

Det här inlägget får gå under kärlek, eftersom jag saknar och älskar min morfar och min pojkvän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0