Panik och saknad

Har nyss gjort mitt hatgöra, dvs dammsugit. Gick ändå bra den här gången, fick bara ett utbrott på den.
Har även rensat igenom lite, eller lite och lite, massor av papper som låg utspritt i mitt rum. Har slängt bort en full påse med skräppapper nu, så det känns bra.
Mitt i mitt städande kom jag på att jag har prov imorrn, kanske ska plugga efter som jag inte kan nånting?
Varför sitter hon vid datorn då?
Det vet jag inte, gör allt för att slippa plugga. Nu har jag dock endast två prov kvar att göra, plus två redovisningar, sen är jag friiiiii ! Ehm, just ja, börjar natur till hösten så, fri för ett tag då? Fri från pisskolan jag går på nu ialla fall.
Känns trist att skiljas från klassen, hälften av oss har ändå gått tsm ända sen dagis, och dom andra sen sexårs.
Eller aa, vi fick juh tillskott i sexan också, en bunt härliga tjejer. Bland annat två av mina nuvarande bästa kompisar.

Ida Camilla Anna Caroline
forever


Kommer sakna er till hösten! Lite konstigt att alla vi fyra valt olika linjer, men vi kommer ha en hur kul sommar som helst, eller hur!?

- Nej, nu måste jag packa, ska till pappa imorgon.
Sov gott !


Kommentarer
Anna

Men vi ska fortfarade vara forever på Backa hoppas jag!



Blogg: http://ensorceleur.blogg.se/
2008-05-26 @ 18:15:37

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0