Solen skiner - Inte!

Noooo, solen gick i moln och kom aldrig fram igen.
Låg iallafall kvar ute på min filt, men var tvungen att dra på mig en också, kallt blev det.
Uscha, hoppades ju på att det skulle vara solsken hela dagen idag.

Hann plugga ganska mycket, läste på lite mer om hinduismen, ska ha en redovisning om det imorrn på skolan.
Måste plugga på genetiken också, glömde av att göra provet i fredags, jag lovar, jag glömde helt bort det.
Så jag måste fråga ifall jag kan göra det imorrn på hålet. Jag måste verkligen skärpa mig, glömmer bort saker var och varannan dag, viktiga saker också!
Ska ta och köpa mig en stor fet kalender och spika upp den på väggen. Ska verkligen skriva upp ALLT, så jag slutar glömma saker.
Ska köpa en som jag kan ha i väskan också. Tror nästan att jag ska köpa flera stycken så jag inte råkar glömma den nånstans. Ha en i väskan, en hemma, en på skolan, en hos mamma, en hos pappa... Ja, ni fattar.

image67
Titta så fina, såna här kan jag bära runt flera stycken på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0