Sunshine!

Solen skiner och jag ligger ute i bikini och solar min bleka kropp.  Inte just nu kanske, sprang bara in en snabbis för att solen gick i moln.
Så, vad hände igår kväll? 
Jo, jag for hem till Anna. Vi tog min moppe och körde in till stan för att lämna igen en film och köpa Ben&jerry's. Smaskig glass det där, vi köpte "Vanilla Toffee Crunch" och "Cherry Garcia", "toffeen" var gode god faktiskt, men körsbärsglassen, njaaaa, inte riktigt.
När vi kom hem såg vi på Eurovision med Sandra, jag hatar den tävlingen om jag ska vara ärlig, men jag ser den varje år ändå?
Just ja, grattis till din placering Charlotte^^
Helt plötsligt kom vi på att vi var tvungna att fara till Ida och säga hejdå till henne (Hon for till Frankrike imorse), säg och gjort, efter det for vi hem till Camilla och väckte henne, förlåt snuttan, men vi var tvungna att säga hejdå till dig också(även hon skulle fara). Det var hennes snälla mamma som kom och öppnade åt oss medans Camilla blev sur och gömde sig under täcket.
Aja, vi är söta vi Anna, eller hur;)
Nu ska jag ut och sola, ha en trevlig dag !

image65image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0