The sky is still blue

Det är ganska underligt eller hur? Klockan är snart tolv och himlen är fortfarande ljusblå.
Känns skönt att kunna ta sig hem utan att vara rädd för mörkret nå mer, en rädsla mindre så att säga.
Det gröna har blivit ännu grönare och det känns att sommaren närmar sig men jag har ett litet erkännande... Vissa kan kanske tycka att det här är jättekonstigt, men jag har fortfarande långkalsonger på mig.. Jag känner mig lite skamsen när jag ser bilder på andra bloggare som strosar runt i shorts på dagarna medan jag själv har långkalsonger och vinterjacka, men det är ju så fruktansvärt kallt ute!

På mornarna kör jag moppe till skolan, då skulle man inte kunna vara utan långkalsonger, i så fall skulle jag frysa ihjäl!

När jag kommer hem från skolan är det visserligen varmt, men då sitter jag för det mesta inne och går inte ut förrän på kvällen, och då måste man också ha lånfillingar för att inte förfrysa benen.

Snälla, kan inte värmen komma till Piteå snart? Det var ju så varmt vid valborgs. Solen skulle skina hela helgen och det skulle bli varmt både imorgon och på söndag. Tänkte lägga mig i solen och få lite färg, fick klagomål av mina, så kallade, kompisar idag för att jag var blek, så nu jäklar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0