Tisdag - Försov mig

Vad är mer typiskt än att försova sig när det är nationella prov? i matte också dessutom.
Hade tänkt vakna kring 7 nång gång, men efter som jag har ny mobil, visste jag inte att man måste trycka på Snooze knappen, utan trött som jag var slog jag bara till den.
Snoozen gick inte igång, och jag vaknade 5 i 8 (tur det ialla fall) i panik när jag kom på vilken dag det var. Tisdag, och matte nationella. (Börjar 20 över 8)
Hann bara få på mig kläderna och borsta tänderna innan jag for, eftersom man måste vara lite tidigare så man hinner sätta sig ner och ordna allt.
Jag hann ialla fall dit, kom fram 10 över, så jag hade tid att springa och köpa en macka.

Provet gick ialla fall ganska bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0