Torsdag

Caroline är extemt trött, bara väntar på att gå och lägga sig. Frågan är, varför gör hon det bara inte?
Nej, hon är nervös och spänd inför morgondagen, varför? Ja, hon har slutprov i matte, och hon måste få minst Vg.
Annars blir hon ledsen i ögat.


Köpte ett par vagabond skor till balen idag, ska ha dom på examen också. Enda som återstår nu är örhängen, vetefasen vad jag ska ha för några, tror det blir ett par silvriga ploppar bara, enkelt och snyggt.
Just ja, kanske aldrig sa att jag köpt en klänning? jag har köpt en turkos (mörkturkos typ) knälång klänning från Vila, skita snygg, dock så fanns den bara i medium, men jag köpte den ändå.
Thats it folks, nu ska jag sova, eller inte riktigt än, ska ringa min älskling till pojkvän också!

Ha en god natt, och dröm sött!

Har sovmorgon imorgon till 10.10 ;)


Daniel Belin, jag älskar dig nu och föralltid! 1 år och 7 månader på måndag, tiden har gått så fort, första gången jag träffade dig känns som igår, nästan ialla fall, men jag är  lika kär och lycklig som då, om inte mer. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0