21 november

Sitter här och  väntar på daniel som ska skjutsa mig till hemlig destination (Kan inte säga vars än pga vissa saker xD)
Sen tror jag att jag ska fara på dollarstores och köpa lite tjafs.

När jag kom hem idag blev jag så less på mina mjukisbyxor så jag bytte kläder och sminkade mig.
Varje gång jag gör nått sånt frågar alla i min familj: Vars ska du?
Måste man alltid fara nånstans när man tar på sig en tunika och leggings? haha, jag byter bara om för att jag blir less på att gå i mjukisar hela dagarna, och på helgen får man vara fin, om man vill!
Så det så + att det är kul att fixa håret/sminka sig ibland.

Nu ska jag bege mig.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
göteborgarn

har det blivit nått namn på max (?) än ? :D



inga problem med jeansen, skulle ju ändå typ förbi på hemvägen ;D



Blogg: http://weisslund.blogg.se/
2008-11-23 @ 01:21:47

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0