Lördagkväll

Jag, Daniel och Isabell for och hyrde film ikväll eftersom vi missade bion som vi skulle se.
Pappa var snäll och lät oss låna hans bil för kvällen, ifall Daniel skulle vara fyllechaffis inatt vill säga..;)

Åhh! Fick ju träffa min lillebror idag också!
Han var hur söt som helst, och jag har fortfarande inte fattat att det är en kille :P
Det var som när mamma skulle byta blöja på han, och jag tyckte det såg lite konstigt ut
"Men han har ju snopp!"
Hahah, det är inte lätt när man bytt blöja på tjejer de senaste 4(?) åren.

Mamma och Mange vill att han ska heta Max, men jag och syster är inte lika förtjusta.
Då kan man ju kalla han "Maxbox" eller "Maxmål" känns lite fult på nått sätt.
Sen såg han inte ut som nån Max heller :P
Maximilian, okej det skulle vara coolt, för då skulle man kalla han max, men skriva Maximilian.
Mycket finare!

Nu ska jag och Dannyboy gå och sova.

Kommentarer
Gustav

åh, så de blev en pojke! ;) man gratulerar :)



2008-11-09 @ 12:38:05
stina

Ursäkta..

VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ MAX NU DÅ? :O



haha (;

Hey girl, ja har inte träffat din mami nå så de e inte så lätt ju... hihi.



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2008-11-09 @ 17:16:37
Adam

Grattis! =) danne var arg i lördags, arg danne GRRR!



2008-11-10 @ 09:45:06
göteborgarn

man får gratulera carro.



OCH JAG TYCKER INTE HELLER DET ÄR FEL PÅ MAX!!!



tänk om han skulle heta Donald, det skulle ju bli MacDonald´s. Och det skulle vara sämre eftersom max har godare mat.

sedan är det inte heller något fel med att bli förknippad med mat. Det har jag ju blivit i 16 år. Och jag lever ju iaf än så länge XD haha



och dessutom är Max ett coolt namn, så jag tycker han ska heta det :P



ha de gött!



Blogg: http://weisslund.blogg.se/
2008-11-11 @ 00:08:13
Stockholmarn

HAHA. Så jävla klupsk...



Grejen med Max är han det är ett fint namn.

Så söta pojkar ska heta Max.

;D



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2008-11-11 @ 17:04:34

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0