Carro är inte bara vig..

Åhh, jag känner mig så snäll!
Jag har gjort två personer glada idag, ni vet vem ni är ;)
Jag är hur glad som helst, tror faktiskt jag blir gladare av att göra andra glada!

Mycket glad i dom här meningarna nu.

Historiaprovet idag gick över förväntan, trodde verkligen att jag inte skulle klara det överhuvudtaget, men det gick bra!
Kanske inte mvg, men jag är glad bara jag klarar det!

Idag är min "helg" eftersom jag pluggat hela helgen, ska som sagt se lite film och gossip girl.
Så hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll!



Jag, min stilikon och Stockholmarn för nån helg sen


Kommentarer
ida

Tihi du är bäst! :D



Blogg: http://idaasundqvist.blogg.se/
2008-11-17 @ 22:45:28
stockholmarn

Oj.. det där var suddigt.

NÄR FAN hann vi emd det där? xD

Carro, du måste skicka dina bilder så att ja kan få skåda dom :P



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2008-11-18 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0