Everytime we kiss I swear I could fly...

"Tårar av krossat glas faller till marken i kras.. Glasskärvor som jag kännt i varenda åder har skurits upp och nu runnit ut med frihet i form av glädjetårar, där på marken de skall splittras för den som hör!, det ingen annan berör.. för den som ser det som sker.. för dig vilket jag vill ge all lycka, kärlek och lust.. inte mycket som spelar in i mitt liv.. Men glas är skört, så som mitt hjärta du fagert berört.. Carro, Jag älskar Dig mer än vad is smultit för vårdagar, mer än vad vatten på eld kunnat släcka den sista gnista av glödhet kärlek, Låt mig få finna mig i din närhet, det inferno jag längtat efter.. Låt mig få brinna i dina armar älskling! Jag älskar Dig

ÄLSKAR DIG GUMMAN!, DU ÄR MITT ALLT!"




Jag älskar dig Daniel!

Kommentarer
Pidii plutt

Naaw! va underbart fint!



Blogg: http://idaasundqvist.blogg.se/
2008-11-19 @ 23:38:41
annsipannsi

Fan vad gulligt,Carro & Daniel 4-ever!



Blogg: http://annalindstroom.blogg.se/
2008-11-20 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0