20 oktober


Usch så tråkig skolan var idag. Inte klassen då men lektionerna.
Det var dock inte det värsta, utan det var att jag hade mensvärk hela dagen.
På kemi lektionen gjorde våran lärare ett experiment med socker och svavelsyra.
Kan säga att det luktade inte karameller, började må extremt illa av lukten.
Mensvärk+må illa=fara hem

Så nu har jag legat här i sängen sen 2 typ.
Och vill ni veta?
Jag ringde till ungomsmottagningen idag angående mensvärken, men dom hade stängt...
Så nu har jag ialla fall ringt, känn på den du Camilla!


Jag och Linda på orienteringen förra veckan.
Som ni ser plockade Linda mest blåbär;)

Kommentarer
:D

jag sprnag då lika mycket som du! ;D Även om någto blåbär slank ner lite då och då :)



2008-10-23 @ 21:03:13
Camilla den lilla xD

WHAT!?? Det trodde jag aldrig att du skulle göra! :O GRATTIS! ;D



Blogg: http://camiillagrahn.blogg.se/
2008-10-24 @ 07:21:34
Clara Sjögren ♥

usch den lukten är vidrig, vi gjorde samma grej i måndas :S



Blogg: http://clarasjogren.blogg.se/
2008-11-13 @ 21:08:54

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0