Dåligfantasirubrik

HEJ BLOGGEN!

eller nått..
Har nyss tvättat håret, orkade inte duscha, min hud är nog torr som den redan är.
Torr som en skorpa ungefär.

Har jobbat idag också, trist, kände inte alls för det,
men har man lovat så har man..
Jag har fått skriva på våra nya skyltar, blev dock inte så fint med tanke på att jag ville hem,
kluddra bara dit nå.

Usch, är inte på skrivhumör idag som ni kanske märker..

Nu ska jag sova för jag har matteprov imorrn direkt på morgonen.


Här har ni min älsklingsAnna från igår.


Jag var också mer eller mindre seriös..



Hahaha, just ja.. Jag och Anna genade som sagt genom hästhagen när vi skulle ut på åkern och ta kort.
När jag skulle ta kort på Anna och en häst så bet en annan häst (Den till vänster på bilden) tag i min väska. (Precis efter jag tagit bilden ovan)
Först fattade jag inte riktigt vad som hände, todde jag fastade i nånting, men när jag vände mig om så åt den på min väska! Hahaha


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0