Helgens spektakel

hejhej, usch vad dålig jag är på att skriva i bloggen.
Beror delvis på skolan, men även för att jag är lat, annat kan inte påstås.

Kan börja med att berätta vad jag gjorde i helgen?

Fredagkväll for jag hem till Camilla och var med henne, Ida, Anna, Linnea och Gustav.
Vi mös på framför idol och åt oss feta på godis och massa annat gott.
När jag kom hem på kvällen var Daniel hos mig, så då sov han hos mig.
Och jag måste bara säga att FYFAN vad jag älskar dig!

Lördagkväll for jag och Daniel med min familj och bowlade
, moonlight och allt ;)
Riktigt roligt måste jag säga!
Jag och Daniel hade en bana och pappa, lena och pissan en.
Vi hann spela typ 7 serier jag och Daniel, och jag kan säga att man hade liiite ont i tummen efteråt.
När vi kom hem monterade jag upp en projektor i mitt rum och kopplade PS2an till den.
Fett roligt att spela tvspel på storskärm, täckte nästan hela min vägg!
Just ja, hann även med att fara på stan med mamma under dan och fika på Wayne´s, fick bli kladdkaka och Chai latte.

Daniel och pappa              Miihi, min storbildsskäm ;)

Söndag hände inte speciellt mycket, jag och Daniel chillade fram till typ halv 7, då tog jag på mig vinterkläderna och körde moppe hem till anna för att se Gossip Girl med henne.

Ändå mycket jag hunnit med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0