Träningspartner efterlyses!

Kom  nyss hem från skolan och nu sitter jag här i min pojkväns knä och bloggar..
Har ENORM träningsvärk sen boxningen vi hade på gympan igår + att jag och Linda spelade badminton efteråt.
Shit, det känns verkligen att jag inte tränat mina muskler på x-antal månader.
Maj var senaste gången tror jag...
Uschja.. Nån frivillig som följer med ut och springer nån dag kanske?

Skolan har varit som vanligt ungefär, man går dit, går på lektionerna, har kul och sen far man hem.
Så nu är det bara pluggandet kvar då.
Har engelskaprov på fredag, och jag känner mig inte speciellt taggad, men det kommer igång snart, -hoppas jag....

Nu ska jag ta och överlämna datorn till min älskling, sen ska jag nog ta och plugga på lite glosor innan middan.


Här har ni en salig blandning på mig och Stina från förra helgen
(Vi spexade ut oss och fotograferade)


Här har ni en av bilderna på lilla jag..

Kommentarer
göteborgarn

jag är frivillig v44 xD



Blogg: http://weisslund.blogg.se/
2008-10-07 @ 17:45:40
göteborgarn

fan enda veckan jag är hemma :o

då är jag väl frivillig under jullovet istället XD hahha



Blogg: http://weisslund.blogg.se/
2008-10-07 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0