That's life

Sitter här nedbäddad i sängen och dricker te..
Har gjort bort sista provet innan lovet idag och det känns fruktansvärt skönt.
Om det gick bra är ju en annan femma, kan på rak arm säga att jag aldrig gjort så dåligt ifrån mig på nått prov!
Inte så konstigt det egentligen med tanke på att vi hade text från kanske 4 olika kapitel som vi skulle kunna + att han hade frågor på provet som vi inte ens skulle kunna.
Usch, min biologilärare ligger inte på topplistan just nu kan jag säga.

Annars då, förkylningen är över och mensvärken har gått bort.
Imorgon kommer Stina hem, på lördag har anna party och på söndag far jag och Daniel ner till Dalarna.
3 underbara dagar att se fram emot!

Har längtat till att få fara ner till Daniels familj och träffa dom.
Helt underbara människor hela bunten och man blir så av-stressad när man är där.
Känns nästan som att man bor där när man väl är där.
Kommer dock sakna alla mina lejdoffer här uppe, och det är synd att jag inte hinner täffa Stina mer än typ en dag.
Aja, that's life.

(Nu vet jag att Ida börjar sjunga denna ;) )


Kommentarer
Pidii plutt

That's life, that's life, that's what all the people say.

You're riding high in April,

Shot down in May

But I know I'm gonna change that tune,

When I'm back on top, back on top in June xD

Höhöhö ;D





Blogg: http://idaasundqvist.blogg.se/
2008-10-23 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0