Veckoplanering

Min vecka ser ut som följer:

Tisdag: Massa med plugg, prov på torsdag i biologi
Onsdag: Plugg, plugg
Torsdag: Jobba efter skolan, ska även försöka läsa klart min svenska bok.
Fredag: Stina kommer hem!
Lördag: Anna har födelsedagsparty
Söndag: Min och Daniels 2års dag! Vi två reser ner till Dalarna för att spendera vår tid där hela lovet.

Måste även hinna med att fara på stan och köpa present till anna, samt nå nya leggings.
Hade även tänkt fara ut och springa nån dag, är du frivillig att följa, hör av dig!
Just ja, kan vara bra att packa också, så det lär väl göras fredag eller lördag beroende på när jag har tid.

Stina! Hör av dig om vilken tid du kommer hem!
Måste hinna träffa dig innan jag far till Dalarna!


Sjalen jag köpte på tjejkvällen

Kommentarer
Pinglan

Jag åker 15.15 på fredag så då kommer jag väl till luleå vid 16.30 och hemma vid 17.30, men ja ska se malin dansa på fredagen.

Ska ju dock kommapå annas fest ! :D Och så kan vi ju träffas på lördag på dan? :) PUSS PÅ DÄ!



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2008-10-20 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0