3e bilturen

Hej och halloj

Jag har nyss varit ut i mörkret och övningskört med mamma, riktigt kul var det, och det gick faktiskt väldigt bra!
Körde först ute på haraholmsvägen, vände och körde tillbaka. Då frågade jag mamma om vi skulle stanna och byta eller om jag skulle fortsätta, tveksamt sa hon att jag kunde fortsätta.

Ut på havsbadsvägen, upp i 90, shit, jag tycker det går skitfort när man är van att köra i 50 med moppen. Sen svängde jag vänster in mot pitholmsskolan och hem mot oss. Parkerade och vred av nyckeln.
Fick faktiskt en kram av mamma när vi kom in, vet inte om det var för att vi överlevde turen eller för att hon tyckte jag var duktig, hon påstod det senare men man kan ju undra.

Nu ska jag i säng, ska upp imorgon också. 8.10 börjar jag, matte första lektionen.



Kommentarer
Camilla

Haha, jag tror det var för att ni överlevde xD



Blogg: http://camiillagrahn.blogg.se/
2008-09-02 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0