Ännu en måndag..

Som sagt, ännu en skoldag förbi, det har nästan gått en måndad nu, usch vad fort tiden går.
Skönt ändå, för om bara några veckor är det höstlov!

Trivs jättebra i min klass, alla är jättesnälla.
Var också på en "klassfest/fest" i helgen, och det var jätteroligt.
Det var ända ut i Norrfjärden, det är typ ödemarken nr1,
vi gick 2km för att komma till Statoil, genom skogen typ, och det var helt bäcksvart.
Gud så rädd jag var (för er som missat att jag är mörkrädd)
Aja, jag Daniel och nån Robin överlevde ialla fall.

Vi hade gympa idag på skolan, och då spelade jag tennis för första gången i mitt liv.
Shit, jag tog typ i som fasen, och då flög ju bollen skitlångt.
Jag trodde typ man skulle göra som i badminton, och då tar man i lite när man slår, men tydligen "petar" man som bara.
Vi körde kungen(den som vinner flyttar uppåt och den som förlorar flyttar neråt mellan planerna, ni fattar)
och jag kan meddela att jag stod på planen längst ner hela tiden, jag verkligen sög!
Det gick dock bättre dom 5 sista minuterna, men då slutade vi, så jag hann inte klättra mig uppåt...

Nu ska jag ta och äta middag.


NV1A ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0