Idrott

Hejsan
Kom hem från skolan för ett tag sen, så nu sitter jag här och läser lite vänners bloggar.

Idag hade vi gympa på skolan, shit, vi hade hur kul som helst. Jag, Linda, Sandra, Lilo och Mikaela var en grupp, sen skulle man klara av en massa olika stationer. Vi var skitbra! Vi klarade dom flesta, men några fuskade vi på, och varje gång såg våran gympalärare det. Aja.
Har inte skrattat så mkt (inom klassen) på länge, så det var härligt.

Jag ska nog gå upp och äta middag nu, sen ska jag hem till Daniel.

Ha en bra dag!




Kommentarer
stina

Carro :) du vet vem har fått du vet vem att blekna. Helt sjukt.

Det här går ju inte.. lalala, svara inte på min blogg är du snäll :)



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2008-09-09 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0