Jag hade visst mens...

Som sagt, mens hade jag ialla fall, typiskt att jag ska få den när jag går på stan, för mens=mensvärk..
Så då var det bara pallra sig till apoteket och köpa Pronaxen (rekommenderas starkt till er som har J****gt mkt mensvärk)
Två sånna och två panodil så mår jag prima, NOT.
Men det blir bättre ialla fall...

Jag ligger nu här i min säng med laptop-laddarn på magen och snorar, funderar nästan på att skippa skolan imorrn beroende på hur jag mår.
Har sån jäkla mensvärk, jag hostar+ att jag börjar få ont i halsen igen, inga bra tecken, och jag vill verkligen bli frisk igen.
Vi får se hur jag gör, vill inte missa nånting av skolan heller..

Just ja, tjejkväll på stan.

Jag köpte mig en mössa och ett par vantar, och SÅKLART en sjal.
Nu får jag seriöst sluta köpa sjalar/halsdukar, snar består min garderob Enbart av sånna "plagg"

nåhh, Daniel sitter och spelar CS, fett sugen jag blir då på att lira lite..
Länge sen sist, men jag, Daniel och pappa skulle dra ett  lan nån kväll, så det ska bli kul.

Aja, nu ska jag ta och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0