Lite för högt kanske..

Som tidigare lovat ska jag berätta vad jag råkade göra på skolan idag.

Vi hade lunch och satt då i matsalen. På våran skola går även elever som har olika former av cp-skador, och även dom äter i matsalen. Dom har också en speciell hörna i matsalen där dom äter, och man ska helst undvika att sitta där annars är man typ mobbad eller nånting, ingen aning, det har varit så väldigt länge. Man ska inte sitta där helt enkelt.
Men idag var matsalen så full så vi var Tvungna att sitta där, och det var väl inte mer med det.
Daniel hade också lunch samtidigt som oss, så när han ringde och frågade vars jag satt utbrister jag "Vi sitter vid Cp-borden" (Inge illa ment mot dom) Men jag tror jag sa det liiiite för högt med tanke på att dom satt bordet bakom oss.

Jag fick jättedåligt samvete, för tänk om dom tog illa upp...

Aja, det var kul när man satt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0