Måndag

Sitter här och fläskar i mig kanelbullar och har FAKTISKT bättre för mig än att sitta här, måste nämligen packa och dammsuga mitt rum (-.-) Hatgörat jag vet, men pappa tvingar mig..

Ska hem till mamma idag, så jag lär väl packa upp all skit när jag kommer dit. Suck, det är det största och jobbigaste problemet med skilda föräldrar, man bor i stort sett i sin väska med kläder, man far hit och dit, glömmer saker här och där, och det är bara så fruktansvärt jobbigt att jag många gånger överväger att flytta ut i skogen för att lindra mina besvär.

Nej nu ska vi inte sitta här och vara negativ, är faktiskt rätt glad idag.

Just ja! Måste berätta sen vad jag råkade göra idag på skolan, fy vad pinsamt, jaja, nu ska jag packa innan pappa kommer hem, vilket är om 5 minuter, måste verkligen skynda mig nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0