Nu har man gått och blivit sjuk..

Nu sitter jag här igen - mot alla mina egna viljor - med rinnande näsa och smärtande hals.
Jag skulle ju inte bli sjuk i början av skolan!
Börja träna hade jag också tänkt göra, så fort den här förba'***** tån kan bli bra nån gång, och som salt på såren har jag blivit sjuk också, så nu kommer jag aldrig komma igång med träningen.
Min värld kan inte bli bättre. Eller jo det kan den, det spöregnade idag också. Den du! och jag har mens..

Tror jag ska stänga in mig i ett tält med massor av kuddar och täcken, gud va skönt det skulle vara! Ligga där mitt i fluffet, fylla öronen med musik och bara ta det lugnt.

Sitter och knaprar halstabletter också, har inte haft tid att fara på apoteket och köpa några bra så det fick bli vicks (som man å andra sidan får väldigt ont i magen av)
Tror jag faktiskt ska ta och lägga mig i sängen och sova, skulle vara enormt skönt, ska nog linda en halsduk runt halsen också så den håller sig varm.
 

Kommentarer
Pidii

Låter jobbigt snuttan! Krya på dig nu <3



Blogg: http://idaasundqvist.blogg.se/
2008-09-04 @ 13:27:51

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0