Nya jeans Camilla!

Nu jäklar Camilla ska du få höra,
Carro har köpt jeans och jag la inte av dom eller nånting, jag köpte dom på momangen!
Nu äru paff va? haha..

Jag har ialla fall köpt ett par jeans från Vera (vero moda)
Skitasnygga var dom, lite ljusare den här gången.

Sen köpte jag även en jättestor och mysig brun sjal från Indiska och Dust it.
Jeansen fick jag faktiskt billigare för att det var ett pyttepyttelitet hål vid gylfen.
Dom kostade först 600, men jag fick dom för 420!
Värsta fyndet ändå, med tanke på att det knappt syns nånting.

Jag och Daniel var nyss och köpte lite smått och gott på kvantum,
vi hade nog tänkt se en film eller nånting.
Just ja, jag låter som en kratta för er som har missat det,
hes till tusen, och jag hoppas verkligen att det går över snart!


Här är mina schnygga jeans       Så ser sjalen ut, men den blev typ grön
(man ser lite av sjalen också)       på bilden, så den är finare irl


Sen såklart dust it!

Kommentarer
CHOCKEN! xD

JÄÄÄÄÄÄVLAAAAR CAAARRROOOO!!!! Först chockar du mig med att börja springa och nu så far du bara in till stan och shoppar ett par skitsnygga jeans och en skitsnygg sjal!! Så här kan du inte hålla på, då måste jag ju också göra nå drastiskt xD Men det var jäkla bra fynd! ;D



Blogg: http://camiillagrahn.blogg.se/
2008-09-21 @ 15:23:30

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0