Sötare kan man inte va!

Hahahaa, måste lägga ut en film sen på min systeryster!
Hon kom fram till mig och pappa idag när vi stod och lagade mat:

- Pappa, pappa, jag har stenar i fittan!
- ehhh, aa det kan ju va rätt obekvämt..

Hahaha, så jag var bara tvungen att spela in en film på henne när hon säger det!

- Kommer inom kort!



Här kommer den!





Nu har jag dock tagit bort videon från youtube, ville som bara att mina vänner skulle se, och jag antar att ni gjort det, annars får ni komma hem till mig och se den :P

Kommentarer
Pidii

Hahaha så himla söt unge!! xD ASG!



Blogg: http://idaasundqvist.blogg.se/
2008-09-24 @ 19:49:28
jenny

hahahaha det går i släkten ;)



2008-09-24 @ 20:18:11
Gustav

HAHAHAHA! klockrent! ;)



2008-09-24 @ 20:29:05

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0