To late

Halloj.

Tanken var ju att jag skulle fara ut och springa idag, men jag hade inte räknat med att stängningen skulle ta 2 timmar, så klockan var halv 10 när jag kom hem. Vilket är lite för sent för att fara ut och springa med tanke på att jag ska upp rätt tidigt imorgon.
Imorgon är det torsdag, så jag far ut imorgon istället, och sen på söndag.
Blir inte varannan dag, men det är ju svårt att passa in med jobb osv.

Just ja, har spanska glosor till imorgon som jag måse göra nu.
Piss, orkade inte göra dom igår för att jag var för trött + att jag gjorde engelska glosor ist.

Nu ska jag ialla fall ta och tvätta av mig, ta på mig en pyjamas och läsa Ondskan (ska skriva om den sen i svenska)

Hoppas alla haft en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0